Pneu podle výrobce

Ocelové disky
Hliníkové disky
Pneu podle sezóny
Pneu podle typu
Informace
Odkazy


   

Jste zde: pneumatiky > recenze >

Nová pneu Dunlop Sportmax Qualifier RR


Ilustrační obrázek produktu

Dunlop uvedl na trh s motocyklovými pneumatikami zbrusu novou pneumatiku Sportmax Qualifier RR ( RR=Race Replica).

 

Vývoj pneumatiky Qualifier RR probíhal s ohledy na cíl vytvořit silniční pneumatiku dovolující naplno využít reálného potenciálu motocyklu.

 

Určena je především jezdcům, kteří nechtějí ve svých zážitcích z jízdy po silnicích dělat kompromisy.

Dezén nového Qualifieru RR se směrovými drážkami uspořádanými vpřed a vzad vychází z pneumatiky Dunlop Sportmax GP.

Oproti svému předchůdci ovšem má Qualifier RR více podélných prvků uprostřed běhounu pro lepší záběrové vlastnosti

na mokrém povrchu vozovky. Výborná je také odolnost proti opotřebení. Tuto vlastnost ovlivňuje zvýrazněný tvar dezénu,

který zvyšuje jeho tuhost, zlepšuje již zmíněnou odolnost oproti opotřebení a zároveň dovoluje použít měkčí směs.

 

Poměr drážek v centrální části běhounu pneumatiky Qualifier RR je optimalizován s ohledem na vynikající záběrové vlastnosti

za každého počasí. Naopak minimum drážek v boční části běhounu a nová struktura směsi výrazně zlepšuje záběrové vlastnosti

při jízdě v maximálním náklonu na suché vozovce.

 

Vysoká bezpečnost při změně počasí je zajištěna díky technologii více směsí v běhounu. Vzhledem k tomu, že tato pneumatika

je více orientována pro jízdu po běžných silnicích, je centrální záběrová směs, která je v kontaktu s vozovkou při přímé jízdě

i při mírném náklonu, o něco širší než u druhé letošní novinky GP Racer. Tato směs funguje správně i při nižších teprlotách

a udržuje směrovou stabilitu, čímž zajiš»uje maximální trakci i brždění. Boční běhounová směs je vytvořena pro dokonalou přilnavost

díky použití speciálních materiálů vyvinutých pro zvýšení přilnavosti a záběru i v největším náklonu.

 

 

Konstrukce pneumatiky Dunlop Sportmax Qualifier RR:

U přední pneumatiky hraje největší roli její běhoun se zesílenými nárazníky, které kryjí dvouvrstvou kostru. Tato technologie je přímo

převzata ze závodních pneumatik a díky ní je kontrolován profil i tuhost běhounu. Výsledkem jsou výborný záběr i přesná odezva na řízení.

U zadní pneumatiky je použita technologie samostatného, průběžně vinutého bezešvého pásu (JLB) a zesilujícího aramidového pásu,

který zajiš»uje stálý průměr pneumatiky a kontrolu profilu zadní pneumatiky ve vysokých rychlostech. Oba tyto prvky zajiš»ují stabilní

s tyčnou plochu s vozovkou, čímž je dosaženo výborných záběrových schopností a stability při vylepšené odolnosti proti opotřebení.

Vylepšení JLB pásu a její konstrukce výrazně snížilo hmotnost zadní pneumatiky Qualifier RR, což znamená že pneumatika získlala pozitivnější

charakteristiku odpružení a lepší zpětnou vazbu.

 

-> Rozměry pneumatik Qualifier RR <-

 




Zasílání informací o akcích

Chcete dostávat pravidelně informace o slevách a akčních nabídkách do vaší e-mailové schránky?