Pneu podle výrobce

Ocelové disky
Hliníkové disky
Pneu podle sezóny
Pneu podle typu
Informace
Odkazy


   

Jste zde: pneumatiky > recenze >

Novinka MOTO pneu Dunlop Sportmax Roadsmart


Ilustrační obrázek produktu

Nový Dunlop Sportmax Roadsmart

 

Dunlop uvedl na trh novou motocyklovou pneumatiku Sportmax Roadsmart, navrženou pro motocyklové kategorie Sport Touring.

Výsledkem dlouholetého vývoje pneu Sportmax Roadsmart je vynikající výkon na mokru a jedinečný výkon vyžadovaný kategorií sport touring.

Pneumatika udržuje vyváženost mezi jízdními vlastnostmi a je také určena pro jezdce GT motocyklů hledající vysoký kilometrový výkon, pohodlí a také bezpečnost na mokru.

Je vhodná i pro kategorie supersport.

Vysoká bezpečnost při změně počasí je zajištěna díky technologii Triple Trend Compound (TTC)v běhounu.

Nový dezén běhounu

Sportmax Roadsmart má dezén běhounu s největším procentem drážek v celé řadě pneu Sportmax.

Dlouhé boční drážky byly vytvořeny pro dokonalý odvod vody.

Díky bočním drážkám poskytuje jezdcům kombinaci jízdních výhod za mokra.

  • Po celou dobu její životnosti má vynikající odvod vody díky hlubším drážkám
  • Rozložení tlaku optimalizují vícesměrové drážky a přispívají tak k delší životnosti běhounu a k rovnoměrnému opotřebení.
  • Sportmax Roadsmart je díky novému dezénu vyrovnán s výslednými silami při zatáčení, brždění a akceleraci vzniklých při různých úhlech náklonu.

 

Směs pneumatiky

Nové pneumatiky Dunlop Sportmax Roadsmart jsou vybaveny technologií Triple Tread Compound, která je dobře známá v motoristickém sportu. Znamená to, že běhoun se skládá z různých směsí. Centrální část běhounu přichází do kontaktu z vozovkou při přímé jízdě, je pevnější a přispívá ke směrové stabilitě při záběru i brždění. Záběrová směs je umístěná pod boční běhounovou směsí a kontroluje nadměrné zahřívání které vzniká při náklonu ve vysokých rychlostech. Boční běhounová směs je v kontaktu s vozovkou při náklonu motocyklu a je proto vyvinuta pro posílení přilnavosti v maximálním náklonu. Rozložení centrální a boční běhounovou směsí byl navržen tak, aby se zlepšil přechod od přímého směru jízdy do jízdy v náklonu.

Inovativní konstrukce

Konstrukci FS-JLB(pružný ocelový bezešvý pás) užívají přední a zadní pneumatiky. Při vysoké rychlosti minimalizuje dynamický růst středové oblasti pneumatiky. Snižuje deformaci a nadměrné zahřívání. Tím je umožněna vynikající stabilita při vysoké rychlosti jízdy se spolujezdcem nebo při ztížení klimatických podmínek .

U pneumatiky byla vylepšena optimalizovaná kontaktní plocha při jakémkoli úhlu náklonu. U přední kontaktní plochy je jednodušší forma pro lepší zpětnou formu. Jak zadní tak přední kontaktní plochy byly zvětšeny z důvodu lepší přilnavosti při maximálním úhlu náklonu.

Bočnice pneumatiky mají nový balónový tvar, který dodává větší flexibilitu a nižší koncentraci v ramenné části.

Pneumatika Sportmax Roadsmart poráží konkurenci hlavně ve vynikajících jízdních vlastnostech na mokrém povrchu.

Na trhu od října 2007.

 

 

->Rozměry pneumatiky Dunlop Roadsmart <-

 

 




Zasílání informací o akcích

Chcete dostávat pravidelně informace o slevách a akčních nabídkách do vaší e-mailové schránky?